0 ks zboží vloženy do košíku

Doprava a platba

Zboží vyrábíme na zakázku, proto je dodací lhůta 5 - 7 dní.


 1. Způsoby dopravy

a) Česká pošta - Doporučená zásilka

cena: 45,- Kč

b) Zásilka do zahraničí

cena: 70,- Kč

 

Při objednávce nad 1.000,- Kč je poštovné zdarma.

b) Uloženka

Vyberte si z 15 míst v Česku a vyzvedněte si objednané zboží díky Uložence osobně. Zásilka pro Vás bude na pobočkách Uloženky připravena 1 týden.

Na těchto pobočkách nelze platit platebními kartami.

Balík můžete sledovat pomocí číselného kódu na webu Uloženka.cz, který vám pošleme po předání zásilky Uložence. Jak bude balík na Uložence připraven, přijde vám e-mail nebo SMS.

Seznam odběrních míst:

  • Brno – Černá Pole, Černopolní 54/245
  • Brno – město, Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9
  • České Budějovice, Novohradská 726/36
  • Hradec Králové, Náměstí 5. května 888
  • Liberec, Nákupní Centrum Géčko, Sousedská 599, 460 01 Liberec (vedle Globusu)
  • Olomouc – Nové Sady, Myslbekova 429/9
  • Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky, 28. října 1422/299
  • Plzeň – Koterovská 2039/114
  • Praha 1 (Bílá Labuť), Na poříčí 23
  • Praha 4, 5. května 1109/63
  • Praha 7 – Holešovice, Argentinská 286/38
  • Praha 9, Kolbenova 931/40b
  • Rudná u Prahy, K Vypichu 1087
  • Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12
  • Zlín, J. A. Bati 5645 (Budova 51)

 

 

2. Způsoby platby

 

a) Převodem z účtu

cena: 0,- Kč

Platba převodem na náš účet u mBank , číslo účtu 670100-2209592931/6210 Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. V případě, že od Vás neobdržíme platbu do 15 dní po učinění objednávky bude celá objednávky stornována.

 

b) Platba dobírkou jen pro ČR

cena: 75,- Kč

Platba proběhne přímo dopravci při doručení zboží.

c) Uloženka

cena: 75,- Kč 

3. Převzetí zboží od dopravce

 

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

 

případě dopravy Českou poštou:


Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

 

 

 
 

napsali o nás